13 februari 2012

Premiären närmar sig

Nu har vi trampat en bit in i 2012 och det har varit ganska tyst i skrivkammaren. Om man skall summera 2011 så var det väl ett år som var lite tunt med avseende på fiske men jag har ju lagt mer tid på min fantastiska dotter som nyligen sprängde 1 års vallen. En framtida flug fiskare..

Tiden går verkligen mycket fort nu, känns som man alltid sitter och väntar på en premiär...

Det har ju iaf blivit lite knep & knåp hemma vid arbetsbänken. Än så länge är det väl mer att jag "binder hellre än bra". Det händer ju faktiskt att jag får fisk på mina flugor iofs så någon lyckas jag trots allt lura :)

Nedan följer de senaste som får läggas i burken tills någon vackrare kreation tar deras plats eller att de tjänat sin herre tillräckligt.. räcker med 2kg blankt silver.

Räka


Fisk 1

Fisk 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar